Temeljem Zakona o pravu na pristup informaciji svi koji podnesu pravovaljan zahtjev prema Općini Sukošan imaju pravo na pristup informaciji kojom Općina raspolaže.
Zahtjevi se podnose u usmenom ili pisanom obliku.
Pisani zahtjevi podnose se na adresu Općine Sukošan ili putem elektronske pošte na službenu adresu Općine, dok se usmeni zahtjevi zaprimaju u prostorijama Općine kod službenika za informiranje u uredovno vrijeme Općine.
Za pružanje zatraženih informacija propisani su Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacija (Narodne novina 12/14). Važeći Zakon o pravu na pristup informacijama dostupan je na ovoj poveznici.
Osoba odgovorna za izdavanje informacija
Zdenka Banović dipl. iur.
Tel: 023/393-283
e-mail: opcina-sukosan@zd.t-com.hr
Dokumenti za pristup informacijama
-
Godišnje izvješće za 2023.godinu (214 kB)
-
Godišnje izvješće za 2022.godinu (214 kB)
-
Godišnje izvješće za 2021. godinu (214 kB)
-
Godišnje izvješće za 2020. godinu (214 kB)
-
Godišnje izvješće za 2019. godinu (214 kB)
-
Godišnje izvješće za 2018. godinu (213 kB)
-
Godišnje izvješće za 2017.godinu (213 kB)
-
Savjetovanje s javnošću (269 kB)
-
Godišnje izvješće za 2016.godinu (213 kB)
-
Godišnje izvješće za 2015. godinu (212 kB)
-
Odluka o službeniku za informiranje (186 kB)
-
Zahtjev za pristup informacijama (37 kB)